Opšti uslovi i obaveze

Uslovima kupovine definisana su pravila čije poštovanje od strane prodavca i kupca obezbeđuje uspešno okončanje prodajnih transakcija putem Yunet Internet prodavnice. Uslovima kupovine precizirane su i posledice koje snose YUNET INTERNATIONAL d.o.o. i Kupac, a koje mogu biti uzrokovane nepoštovanjem definisanih pravila.

Yunet zadržava pravo promene opštih uslova kupovine, shodno novim momentima ponude i zakonske regulative, pa je potrebno pre svake kupovine proveriti informacije u vezi opštih uslova kupovine.

Opšti uslovi

  • Yunet Internet prodavnica prihvata VISA, MasterCard i Maestro platne kartice.
  • Da imate aktivnu platnu karticu
  • Da je aktivan korisnički nalog xDSL servisa za koji želitr da platite račun ili broj telefona za dopunu VoIP usluge.
  • U slučaju greške prilikom kupovine (npr. prekid konekcije sa internetom ili nedostupnost procesora kreditnih kartica…), račun Kupca neće biti zadužen.
  • Yunet se obavezuje da će kupljenu uslugu isporučiti Kupcu nakon uspešno završene transakcije u roku od 10 min, što Kupac može i sam proveriti kada se uloguje na korisnički portal https://my.yunet.rs
  • Ukoliko Kupac unese pogrešne podatke [korisničko ime, broj kartice ] prilikom procesa kupovine, Yunet ne snosi odgovornost za neisporučenu uslugu
  • U slučaju bilo kakvih problema u toku kupovine Kupac može reklamirati Službi korisničkog servisa na tel. 0700 300 400 ili putem emaila support@yu.net
  • U slučaju reklamacije, potrebno je da u roku od 3 dana od dana pojave nepravilnosti kontaktirate Službu administracije na tel. 011 3305611 ili putem e-maila admin@yu.net sa potpunim informacijama koje ukazuju na nepravilnosti kako bi se eventualna greška ispravila.
  • Reklamacija se otklanja u roku od 48h od trenutka prijave, osim u slučaju povraćaja novca, što može potrajati i do 7 dana.
  • U slučaju povraćaja novca kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, [Yunet] je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
  • U slučaju kada Kupac pogrešno unese korisničko ime (pa tako uplati Internet sate nekom drugom sa sličnim imenom), moguće je da se uplata prebaci na željeno korisničko ime. Neophodno je da se dostave svi relevanti podaci: korisničko ime na koju ste izvršili uplatu, ispravno korisničko ime, jedinstveni ID broj pod kojim ste izvrsili narudžbinu dodeljen od strane Yunet-a i datum transakcije.
  • Yunet nije obavezan da rešava reklamacije uzrokovane nemogućnošću isporuke usluge zbog netačnog korisničkog naloga Kupca.
  • Prilikom kupovine, obavezno zapamtite jedinstveni ID broj narudžbine jer se u slučaju reklamacije na isti treba pozvati.
  • Nakon uspešno izvršene uplate na internetu, Korisnik će dobiti povratnu informaciju u vidu pregleda svih elemenata kupovine.Svi relevantni podaci transakcije biće poslati na e-mail adresu koju ste naveli kao kontakt adresu na koju želite da dobijete potvrdu o uspešnosti transakcije.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Više informacija o našim servisima

Call Now Button