
Dynamics CRM software
Microsoft Dynamics je linija familijarnih i prilagodljivih rešenja napravljenih da rade s Microsoft softverima, olakšavajući prilagođavanja i smanjujući rizik prilikom implementacije novih rešenja. Dynamics CRM sistem automatizuje i usmerava finansijske, biznis i prodajne procese u cilju što uspešnijeg vođenja poslovnih procesa.
Microsoft Dynamics Customer Relationship Management (CRM) je softverski paket za upravljanje odnosom s klijentima, gde je korisnik fokus softverske aplikacije. Njegova namena je da pruži što efikasniju korelaciju s klijentima, od unošenja i kvalifikacije kontakta ili partnera, praćenja i unapređivanje procesa prodaje i marketinških kampanja, do održavanja konzistentnosti sistema za podršku korisnicima.
Kako bi poboljšale prodajne rezultate, i opstale na izuzetno konkurentnom tržištu, današnje kompanije bi trebale da usvoje novi način poslovanja, koji se ogleda kroz:
- Pametnije oglašavanje s planiranjem i pokretanjem kampanja uz praćenje rezultata tokom celog procesa oglašavanja,
- Efikasniju prodaju fokusirajući se samo na bitne činjenice kako bi se posao što uspešnije i brže završio,
- Brigu o korisnicima da bi stekli nove i zadržali postojeće klijente pružajući im odgovornu i efektnu uslugu.
Da bi ovo sve bilo ostvarivo neophodno je imati puni, odnosno 360 stepeni prikaz klijenta. Microsoft Dynamics CRM je jedinstvena platforma na tržištu, koja omogućava upravo pomenuti 360 stepeni prikaz klijenta. Microsoft Dynamics CRM pruža puni prikaz klijenta svim učesnicima u radu s klijentima, odnosno zaposlenima u sektoru prodaje, marketinga i podrške klijentima.
Microsoft Dynamics CRM sa Sales, Marketing i Service modulima predstavlja jedinstvenu operativnu platformu koja omogućava upravljanje klijentima, od prvog kontakta kroz proces prodaje do finalizacije prodajnog ciklusa.
Automatizacijom prodaje i omogućavanjem prodajnom timu da stvori jedinstven prikaz kupca, osigurava se kraći prodajni ciklus, kao i veći procenat zatvaranja ciklusa prodaje.
Automatizacijom marketinga i iskorišćavanjem podataka o klijentima, dobija se bolja slika o tome šta ponuditi klijentu.
Automatizacijom servisa uz kompletan prikaz kartice klijenta, moguće je brzo i efikasno rešavanje problema, uz višestruku uštedu vremena koje bi se inače potrošilo na rešavanje istih. Na ovaj način se smanjuju troškovi i održava konzistentnost usluge.
Integracijom s Društvenim mrežama, Microsoft Dynamics CRM omogućava kompanijama da poboljšaju korisničko iskustvo i omoguće prepoznavanje trendova, donošenje ispravnih odluka radi boljeg ostvarivanja rezultata i veza.