Office 365

Office 365 je Cloud servis koji dolazi iz Microsofta i pruža alate kojima možete obaviti posao s gotovo bilo kog mesta i sa bilo kojeg uređaja, od kuće, iz kancelarije, sa desktop računara, tableta ili telefona.

Udružene moći Office 365 i Office desktop aplikacija s poslovnim e-mailom, deljenim dokumentima, instant porukama, video i web konferencijama u savremenu Cloud celinu, u potpunosti su podržane od strane Microsofta kao i Microsoft partnera.

Office 365 je rešenje koje predstavlja kombinaciju Office aplikacija Word, Excel, Power Point i Outlook, s Microsoftovim servisima u Cloudu – e-pošta, SharePoint, Microsoft Teams i OneDrive.



Fleksibilnost Clouda za savremeni način rada

E-mail servis poslovne klase – Vrhunski e-mail servis koji je dovoljno moćan za posao koji radite i koji pojednostavljuje vaše zadatke. Uz 50 GB memorije po korisniku, možete da čuvate potrebne poruke i datoteke, šaljete poruke do 25 MB veličine i uvek imati dostupne svoje kontakte i kalendar.

Online sastanci – Office 365 daje mogućnost održavanja online sastanaka za do 250 učesnika, uz potpunu audio i video podršku te opciju deljenja sadržaja ekrana, prezentacija i beleški, uz potpunu interaktivnost svih učesnika sastanka putem bilo kog HTML5 pretraživača.

Privatna društvena mreža i kolaboracijaYammer je društvena mreža koja omogućava svim zaposlenima da na jednostavan način budu povezani, dele informacije putem mreže i ubrzaju radni proces i proces donošenja odluka.

Smeštanje podataka u Cloud i jednostavnost deljenja sadržaja1TB memorijskog prostora omogućava smeštanje i jednostavno deljenje vaših podataka, uz dostupnost i sinhronizaciju na svim vašim uređajima čak i kad nemate Internet pristup.

Savremeno upravljanje IT infrastrukturom

Jednostavnije upravljanje IT infrastrukturom – Preseljenjem poslovanja u Cloud smanjujete IT infrastrukturu i troškove kompanije. Vaši podaci se čuvaju u globalnim centrima za smeštanje podataka, uz maksimalnu sigurnost.

Smanjite kapitalne troškove – Office 365 je dostupan na bazi mesečne pretplate i ulazi u operativne troškove kompanije.

Smanjite troškove nabavke uređaja i korišćenja energije – Bez servera za e-mail i  smeštanje podataka  uspešno ćete smanjiti troškove.

Prilagodite se bržem rastu kompanije – Office 365 raste s vama — dodavanje novih korisnika je lako kao i kupovina licence.

Licenciranje po korisniku – Pojednostavite licenciranja i omogućite svakom korisniku da ima najnoviju tehnologiju dostupnu na do pet uređaja (PC/MAC, mobilnih uređaja – Android, iOS, Windows phone, Blackberry). Ostvarite uštedu u odnosu na tradicionalno licenciranje po uređaju.

Više informacija o našim servisima